Povestea unui vis

Mar 30, 2023
Femeie conectata la cosmos

În ultimele 7 luni, am adus pe lume un vis. Este o nouă inițiativă în spațiul de vindecare holistică. Institutul HEAL www.thehealinstitute.com. A fost o călătorie lungă care m-a purtat pe 3 continente și m-a adus față în față cu cele mai adânci părți ale mele. N-a fost o călătorie ușoară, dar a fost una puternică. O călătorie de descoperire, de creștere, de tăcere și rugăciune.

Iată povestea acestei călătorii, așa cum am surprins-o în câteva rânduri de jurnal.

Decembrie 2022 - Guatemala, Lacul Atitlan

În ultimele luni am fost pe drumuri între Spania, Mexic, Guatemala, Anglia, Maldive, India și Italia.

În timp de corpul meu se muta de colo până colo, sufletul meu se încărca cu energie nouă din locuri de putere, se conecta la înțelepciuni din vechime și se alinia la vibrații înalte.

Am dus cu mine peste tot un nou vis, o nouă idee pe care am tot cuibărit-o în inimă în ultimele luni și acum mă pregătesc s-o aduc pe lume. Vine în curând, o simt.

Astăzi scriu despre a călători. Am învățat asta în Africa, cu mulți ani în urmă. Când călătoresc, sunt pe deplin acolo. Cu trupul, cu sufletul, cufundată în realitatea locului. Îmi este greu să postez pe rețele de socializare. Când ești aici și acum, nu există rețele sociale. Nu e nimic de postat. Realitatea din jurul meu e tot ce există. Și m-am lăsat să mă afund complet în ea.

Aici si acum pentru mine este Guatemala, Lacul Atitlan decembrie 2022.

În acest moment noua mea idee este pe deplin formată și aici pășește în lume: tocmai am semnat primul meu contract.

Citește mai departe pentru a afla cum am ajuns aici și unde am plecat de aici.

August 2022 - Mallorca, Spania

Astăzi scriu despre magie. Pentru că, fără magie, viața este doar o coajă.

Noile călătorii încep întotdeauna cu un moment magic. Aceasta a început aici.

30 august 2022. Ne-am căsătorit din nou. O facem în fiecare an într-o ceremonie privată, doar noi doi. O facem folosind o veche tradiție celtică: handfasting (legarea mâinilor). Funcționează astfel: ne legăm mâinile ca un simbol al deciziei noastre de a ne unifica viețile. Ne promitem dragostea și sprijinul unul altuia. Ne alegem unul pe altul ca suflete pereche, iubiți și cei mai buni prieteni.

În această tradiție, angajamentul durează timp de 1 an și 1 zi. După aceea, ambii parteneri sunt liberi să meargă pe drumuri separate. Pentru că dragostea nu poate fi îngrădită și nu poate fi forțată. Dragostea adevărată poate fi doar dăruită. Și așa, am ales să ne dăruim reciproc acest moment în fiecare an, la aniversarea primului nostru angajament de acum 6 ani. Și de fiecare dată simțim ca este ca prima dată.

Pe 30 august 2022, ne-am trezit devreme. Ne-am îmbrăcat. Ne-am întâlnit afară, sub copacul nostru sacru. Ne-am promis unul altuia inimile noastre. Timp de un an și o zi. Am râs, am plâns. Am sărit peste o mătură pentru a marca un nou început.

Și apoi am făcut o poză.

Pentru că atunci când îți faci timp pentru a onora sacrul, sacrul te sprijină.

Noua mea călătorie începuse deja. Ideea încă clocotea înăuntru și, deși încercasem să mă prefac că sunt ocupată cu alte lucruri, își șoptea drumul pe mai departe. Numai că atunci încă nu o auzeam.

Septembrie 2022 - Mallorca, Spania

Astăzi scriu despre semne. Urmează-le și vei găsi comoara de la capătul curcubeului.

Pe măsură ce îmi țineam ideea prizonieră în minte și nu făceam nici o mișcare, semnele au venit unele după altele. Unele pe lângă care am trecut, neînțelegându-le. Pe altele le-am ignorat. La unele m-am oprit, contrariată. Până a venit acesta, un semn pe care nu l-am mai putut ignora. Un curcubeu. A venit mai întâi într-o dimineață, când plecam de acasă. Apoi a venit din nou, pe plajă. Și apoi într-o zi a venit când lucram la birou, computerul meu deschis și eu sortând fișiere mai vechi. Un plan de afaceri. Ideea. Și apoi m-am uitat în sus și iată-l. Cel mai frumos și mai clar curcubeu pe care l-am văzut vreodată.

De fiecare dată când venea, îmi vorbea despre vise. Despre a le aduce în realitate. Mi-a adus aminte de Tulum, orașul de pe coasta mayașă a Mexicului, țara curcubeului. Și așa am decis să-l urmez până la Tulum.

Pentru că totul începe cu o decizie și a mea a fost să cumpăr acel bilet de avion.

Era septembrie 2022. Călătoria mea începuse.

Noiembrie 2022 - Tulum, Mexic

Astăzi scriu despre a îndrăzni să ceri ceea ce îți dorești cu adevărat.

Ziua mea de naștere m-a găsit pe plaja din Tulum. Împlineam 48 de ani. Adică avusesem deja o grămadă de zile de naștere.

Și în toate acele zile de naștere anterioare am avut o dorință secretă. Visam la un tort alb, mare, de aniversare, cu fructe. Au fost ani în care am sperat că cineva va afla cumva despre visul meu și va produce tortul miracol. În alți ani, am încercat chiar să fac aluzie la ce mi-ar plăcea. Și alteori m-am prefăcut că nu am nevoie de nici un tort. Odată am primit chiar și un tort dublu, doua torturi pregătite de dragele mele prietene din Argentina, Rosario și Gabriela, care au ținut neapărat să-mi ofere câte un tort fiecare. Și în zilele în care trăiam pentru polo, am avut parte chiar și de un tort surpriză cu cap de cal de ciocolată. Toate astea au fost amintiri minunate și torturi minunate. Dar n-au fost tortul pe care mi-l doream în secret și despre care nu am spus nimănui.

Până la ziua asta când am îndrăznit să-i spun lui Michael ce îmi doream. Trebuia să fie un tort de aniversare alb, rotund, cu multe fructe înăuntru. Trebuia să fie gata la răsărit de soare. Habar n-aveam dacă sau cum era posibil acest lucru, deoarece plănuisem să ajungem în Mexic cu o seară înainte de ziua mea de naștere și să ne trezim într-o colibă ​​mică, pe plajă.

Și totuși, el a făcut imposibilul, posibil. Pentru că i-am cerut să o facă. Și pentru că mă iubește.

Iar atunci când am primit tortul acesta de ziua mea, la răsăritul soarelui, pe plaja pe care sufletul meu o cheamă acasă, am înțeles pe deplin sensul zicalei „cere și vei primi”. Am cerut. Și am primit.

Și apoi, mai târziu, în aceeași zi, i-am mai cerut Universului ceva. Și Universul mi-a răspuns. Și uite așa, a doua zi dimineață, am intrat pe net și am înregistrat un nume de domeniu care - printr-o minune - era încă disponibil. www.thehealinstitute.com

Ziua mea de naștere, 7 noiembrie 2022. Ideea mea a căpătat un nume.

Noiembrie 2022 - Pe drumuri, între Mexic și Guatemala

Astăzi scriu despre muncă.

Mă întreabă mulți cum de nu ne plictisim când călătorim atât de mult. Ei bine, este pentru că muncim, este răspunsul nostru. Lucrez la fel de mult – dacă nu mai mult – decât dacă aș fi lucrat într-un birou din Londra.

Uneori scriu, alteori creez cursuri. Ofer sesiuni de vindecare holistică. Lansez noi afaceri. De exemplu, startup-ul nostru în domeniul certificărilor tehnologiilor medicale - Acorn Compliance - s-a născut anul trecut, în Tulum.

Amândoi lucrăm în cele mai ciudate circumstanțe. În aeroporturi. În avioane. Pe plajă. Michael lucrează și în taxiuri - pentru mine, aici trag linie pentru că îmi vine greața dacă lucrez într-o mașină în mișcare. Lucrăm în Airbnb-uri pe care le închiriem și în camere de hotel. Mie îmi place să lucrez afară, lângă apă preferabil. În Mallorca, am scris o carte întreagă dintr-un bar de pe plajă cu vedere la mare. În Tulum, îmi place să găsesc un loc liniștit pe acea plajă imensă. Michael jonglează cu apelurile clienților la cele mai ciudate ore. Și când cade wifi-ul, ne rugăm amândoi pentru un miracol.

Și nu suntem singuri. În această lume nouă, am întâlnit mulți care fac exact ceea ce facem noi: nu lăsă munca să le condiționeze viața. Pentru că este munca cea care trebuie să se potrivească cu alegerile de viață, nu invers.

Și așa, încet încet, ideea mea a luat contur, a crescut și s-a transformat. Pe drum.

Noiembrie 2022 - Tulum, Mexic

Azi scriu despre vise. Mai precis, despre a visa în Tulum.

Tulum este un loc prăfuit, fierbinte, haotic și puternic. Îl cunosc bine, am fost aici de 5 ori în ultimii 3 ani. Semnele pe care le întâlnești aici nu sunt subtile. Sunt tari, clare și te lovesc în față. Și sunt peste tot. Tulum îți va oferi ceea ce ceri. Dacă ai venit aici în căutare de droguri și petreceri, îți va răspunde dorințelor. Dacă vrei inspirație, ți-o va oferi. O grămadă. Și dacă ai venit aici în căutarea energiei pentru a face lucruri noi, îți va trage un șut în fund și te va forța să faci exact asta.

După momentul meu de „cere și ți se va da” de ziua mea, lucrurile au devenit foarte clare. Am venit acolo să lucrez la ideea mea și să o transform într-o nouă afacere. Deci, asta am făcut. În fiecare zi. Am vorbit cu consilieri, am aplicat la incubatoare de afaceri. Am scris prezentări. Am făcut cercetări. Mi-am sărbătorit victoriile și am trecut prin zile inevitabile de îndoieli, lene și amânare.

Și într-o astfel de zi, am văzut acest semn direct peste masa mea de mic dejun la Holistika, un hotel în mijlocul junglei care oferea un super spațiu de lucru în aer liber.

„Este timpul să începi să visezi din nou” scria pe panou. Și deodată, am înțeles. Nu am venit acolo pentru a forța o afacere dintr-o idee. Am venit acolo s-o visez.

Visarea lumii întru realitate este un concept al șamanilor Q’ero din Peru. Ei înțeleg că, atunci când ești în flux, nu trebuie să forțezi nimic, pur și simplu manifești ceea ce este gata să vină în această lume. Și când te conectezi la pasiunea ta, la ceea ce crezi cu adevărat, procesul devine ușor, fără efort. Ca un vis.

Așa că, am visat această idee. Zi de zi și pas cu pas. Am visat-o pe plajă, am plimbat-o prin junglă. Am scăldat-o în ocean, am uscat-o la soare. Și de fiecare dată când mi-am deschis computerul, un pic mai mult din visul acesta lua formă.

Am stat în Tulum 3 săptămâni și jumătate. Și în acest timp, ideea mea a pășit încet, încet, în realitate.

Noiembrie 2022 - Bacalar Laguna, Mexic

Astăzi scriu despre lumină și umbră.

Pentru că, vezi tu, nu există lumină fără umbră. Și nici umbră fără lumină. Împreună creează imagini de o frumusețe imensă - ca imaginea acestui răsărit în Bacalar, o lagună de pe coasta mayașă a Mexicului.

De obicei ne place lumina. Și respingem umbra. Ne prefacem că nu este acolo. O îngropăm. O negăm. Toate aceste aspecte ale noastre pe care nu vrem să le confruntăm: urâtul, înfricoșătorul, răul. Lucrurile pe care preferăm să le ascundem. Le respingem, le renegam și ne prefacem că nu există. Uneori le chiar și proiectăm asupra altora.

Dar ghici ce? Orice vei ascunde se va întoarce să te bântuie. Va încerca să te saboteze de la realizarea viselor. Va apărea când te aștepți mai puțin. Va crea vreo dramă. Va încerca să distrugă lucrurile. Îți va spune că nu ești suficient de bun, că nu meriți și că orice îți dorești nu a e real de fapt. Își va încerca toate trucurile pentru a te face să rămâi mic. Pentru ca ea, umbra, să mai trăiască acolo, adânc îngropată în inconștientul tău.

Și cu cât lumina este mai strălucitoare, cu atât umbra este mai întunecată. Cu cât ești mai aproape de realizarea unui vis important, cu atât mai multă rezistență inconștientă va apărea.

Umbra mea m-a prins din urmă în Bacalar. Dimineața am asistat la acest răsărit amețitor, cel mai frumos pe care l-am văzut vreodată. După aceea, am lucrat toată ziua la ideea mea. Și apoi s-a dezlănțuit iadul.

În câteva ore, am simțit că am pierdut totul. Nu doar disponibilitatea mea de a urma ideea, ci și relația mea cu bărbatul pe care îl iubesc, direcția mea în viață și chiar și sănătatea mea.

Contează mai puțin ceea ce s-a întâmplat, deoarece lucrurile care se întâmplă în aceste circumstanțe sunt de obicei din domeniul dramei. Contează mai mult că am reușit să o recunosc ca umbră. Nu a fost ușor. A durat câteva zile. Cele mai groaznice zile prin care am trecut de ceva vreme.

Dar a meritat. Pentru că atunci când rămâi cu umbra ta și nu încerci să o alungi sau să te prefaci că nu este acolo, ceva magic începe să se întâmple.

Lumina revine.

Și odată cu ea, s-a întors și ideea.

Era sfârșitul lunii noiembrie, în laguna Bacalar, Mexic, iar eu am supraviețuit atacului umbrei.

Decembrie 2022 - Casa del Mundo, Lacul Atitlan, Guatemala

Astăzi scriu despre pelerinaje.

Am plecat din Tulum și am visat să mergem acasă. Dar călătoria noastră în America de Sud mai avea o oprire programată: Guatemala. Nu eram convinși că vrem cu adevărat să mergem acolo. Aveam doar 4 zile și călătoria până la Lacul Atitlan și retur ar fi durat jumătate din timp.

Cu inima grea și capetele pline de îndoieli am stat la coadă la check-in pe aeroportul din Cancun.

Și apoi Michael a spus brusc:

„Când un bărbat și o femeie decid să meargă într-un pelerinaj, cine îi poate opri?”

Nu știam că merg într-un pelerinaj, i-am spus. Nici el nu știa, mi-a răspuns. Gândul a venit dintr-o dată, clar și ca toate intuițiile adevărate, de nicăieri. Dar, cumva, avea sens.

Așa că ne-am dus. A avut nevoie de o zi pentru a ajunge acolo călătorind cu avionul, cu mașina și cu barca. O zi în care am vorbit despre cât de dor ne era de acasă, o zi de îndoieli de întrebări dacă am făcut alegerea corectă.

Dar la capătul acelei zile am găsit răspunsul: Casa del Mundo, frumoasa cabană de pe lacul Atitlan era acasă. Era casa la care tânjim. Doar un alt tip de casă. O casă departe de casă. Și acel lac magic înconjurat de vulcani ne-a șoptit despre renaștere și adevărata noastră natură, despre fragmente din sufletele noastre care zăceau latente pe fundul acelui lac așteptând să fie recuperate. Inspirația ne-a inundat ca nicăieri altundeva. Lucrurile au început dintr-o dată să aibă sens, noi perspective au apărut de nicăieri și la sfârșitul acelor două zile am simțit că am trăit un an întreg.

Am plecat purtând cu noi toate acele comori.

Pentru că atunci când mergi într-un pelerinaj condus de sufletul tău, te întorci purtând daruri ale harului.

Lacul Atitlan decembrie 2022. Ideea mea începuse să meargă în lume.

Decembrie 2022 - Londra, Marea Britanie

Azi scriu despre distracție.

Viața este făcută din momente. Unele contează și altele nu. Unele ni le amintim perfect, ca și cum tocmai s-ar fi întâmplat. Pe altele le uităm imediat. Unele le iubim. De altele ne temem. Pentru a avea o viață fericită este suficient să o umpli cu momente fericite.

Un lucru pe care îl iubesc cu adevărat la familia mea este cât de mult ne distrăm împreună. Și o excursie la Winter Wonderland din Londra în decembrie este una dintre cele mai bune tradiții ale noastre.

Locuisem la Londra timp de 13 ani când am decis să mă mut în Mallorca. Am crezut că am terminat cu acest oraș aglomerat. Dar Londra nu a terminat cu mine. M-a chemat înapoi și acum locuiesc între Mallorca și Londra și ambele locuri mă simt acasă.

Iar când sunt cu Michael și Lucy mă simt tot acasă, într-un mod mult mai profund.

A crea o nouă viață în anii de mijloc ai vieții nu este ușor. Dar noi am făcut-o. Și sunt recunoscătoare pentru fiecare moment pe care îl petrecem împreună, noi trei. Pentru distracția pe care o creăm. Pentru creșterea pe care o experimentăm. Pentru ideile nebune. Pentru carusele în care ne dăm. Pentru călătoriile noastre. Pentru glumele noastre. Și pentru angajamentul pe care ne-am luat cu toții de a deveni o familie.

Winter Wonderland Londra Decembrie 2022. Ideea mea era la odihnă în timp ce eu mă distram pe un carusel.

Decembrie 2022 - Maldive

Astăzi scriu despre a-ți urma calea.

Ce faci când nu știi cum arată drumul tău? Faci primul pas. Și apoi următorul. Și apoi va apărea al treilea pas.

După Londra, am plecat în Maldive. A fost o vacanță în familie și așteptam cu nerăbdare să salutam împreună noul an pe plajă. Anticipam că va fi cel mai frumos moment al vacanței.

Și a fost. Dar s-a întâmplat altceva înainte și ăsta a fost un moment cu adevărat magic: am descoperit calea stelelor.

Ne plimbam pe plajă într-o noapte și am văzut deodată ceea ce părea o galaxie plină de stele. Era planctonul fluorescent, care lumina apa cu fiecare mișcare. A venit și pe nisipul adus de valuri. Ni s-a lipit de tălpi și, în timp ce mergeam, am creat o potecă de stele.

Și aici am înțeles că merg pe calea mea adevărată, calea mea plină de stele. Iar ideea mea mergea pe propriul său drum, alături de mine, pe aceeași potecă magică.

Decembrie 2022, o noapte pe plajă, în Maldive

Ianuarie 2023 - Kerala, India

Astăzi scriu despre a nu face.

După multe luni de lucru non-stop, am mers pe sens invers. Am intrat în a nu face.

La sfârșitul vacanței noastre din Maldive, Michael și Lucy s-au întors în Anglia, iar eu am plecat în India. Solo. Am intrat într-un sanatoriu de ayurveda și am stat acolo o lună.

Eram bolnavă? Nu. Aveam un motiv anume să fac asta? Mai multe, dar nimic care să justifice o lună întreagă de concediu pentru a te concentra pe odihnă, recuperare, tratamente ayurvedice și a nu face nimic.

De ce am făcut-o? Pentru că acum câțiva ani acest pământ, Kerala, m-a introdus în conceptul de wellness. Ai grijă de corpul tău înainte de a fi obligat să o faci. Să ai grijă de tine fără un motiv anume. Prevenirea mai degrabă decât tratarea. Încă de atunci, din 2017, aceste concepte mi-au rămas și mi-au schimbat viața. Acum mă gândesc în termeni de bunăstare – welness – nu de a rezolva simptome.

Acum știu că cel mai bun mod de a trata o boală este înainte ca aceasta să se întâmple.

Știu că a nu face este uneori cea mai bună formă de a face.

Și mai știu că cel mai bun mod de a susține un ritm intens de lucru este absorbția unei perioade de odihnă profundă și reîncărcare.

Și într-o zi, în mod neașteptat, sanatoriul meu pașnic de ayurveda a fost invadat de dansatori indieni. Pregătește-te să te întorci, mi-a șoptit dansul lor. Pregătește-te să jonglezi cu un milion de lucruri și să-ți menții echilibrul.

Exact ceea ce face un antreprenor.

Kerala, India ianuarie 2023. Un dansator tradițional indian mi-a arătat ce se întâmplă după ce visezi o idee. O dansezi în lume. Iar zeii acelui tărâm mi-au spus ca mă vor susține.

Februarie 2023 - Italia

Astăzi scriu despre asumarea riscurilor.

Scriu și despre perseverență, dar pentru mine, asta vine după dorința de a-ți asuma riscuri. De ce? Pentru că, atunci când ești dispus să-ți asumi riscuri, uneori lucrurile nu merg așa cum ai planificat. Poți să dai de eșecuri. Și atunci trebuie să-ți accesezi credința, perseverența și toate resursele pentru a merge mai departe.

M-am întors din India. Ideea mea a devenit un start-up. Aveam un consiliu de conducere, o echipă, furnizori și potențiali clienți. Am semnat contracte, am găsit colaboratori, am intervievat clienții și mi-am început dansul antreprenorial.

Și apoi am decis să merg în Italia la schi pentru un weekend lung.

De ce? Pentru că uneori lucrurile se întâmplă într-un mod care scapă minții noastre logice. Da, eram ocupată cu un milion de lucruri. Și da, această călătorie părea importantă.

Și apoi a venit piedica. Un aeroport acoperit de ceață, un zbor întârziat. O conexiune ratată. O noapte petrecută pe neașteptate într-un hotel din Barcelona. O luptă nebună pentru a încerca să găsesc un alt zbor. Un transfer ratat. O călătorie neplanificată cu trenul. Și un milion de gânduri despre a renunța la această idee nebunie.

De ce nu am renunțat? Pentru că unele lucruri merită. Iar nepoata ta de 8 ani care spune „te rog, vino” este unul dintre acele lucruri. Am riscat. Am găsit un alt zbor, apoi un tren. Am reușit. Copiii au ajuns să-și despacheteze cadourile. Și după mai bine de 10 ani, eu și verișoara mea am schiat din nou împreună.

Și ideea mea? Ei bine, îmi zâmbea. Ai de gând să renunți când va deveni greu? m-a întrebat.

Nu, i-am răspuns.

Pentru că unele lucruri pur și simplu merită. Și această idee este una dintre ele.

Italia, februarie 2023. Ideea mea mi-a pus la încercare perseverența.

Martie 2023 – Londra, Marea Britanie

Astăzi scriu despre recunoștință.

Pentru suișurile și coborâșurile acestor ultime luni.

Pentru ideea care mi-a bătut la ușă și care m-a ales să o aduc în lume.

Pentru frumusețea naturii care m-a susținut în călătoria asta pe 3 continente.

Pentru sprijinul și dragostea soțului meu, cel mai mare fan al meu.

Pentru munca asiduă și sprijinul echipei mele și al consilierilor.

Pentru toți cei care au crezut în această idee și m-ați susținut să o pun în practică.

Recunoștința este locul unde începe totul și totul se termină.

Astăzi, acest mini jurnal de călătorie se termină. Începe altceva. Ideea.

Această poză este făcută pe plaja visurilor, în Tulum. O parte din sufletul meu va fi mereu acolo. Dar acum m-am întors la Londra. A sosit momentul.

Epilog:

Aici se termină călătoria mea și ideea pășește în lume, pornind în propria ei călătorie.

Astăzi scriu despre idee.

Am visat la un loc unde oamenii pot găsi vindecare adevărată.

Am visat la o lume în care fiecare să trăiască viața la care visează.

Am visat la o modalitate de a reuni diferitele părți ale mele - vindecătorul, antreprenorul, călătorul, scriitorul și visătorul.

Am călătorit prin lume și am întâlnit vindecători indigeni uimitori. Întotdeauna am simțit nevoia să știu mai multe și am experimentat modalități avansate de vindecare. Și mereu am căutat să fac o punte între afaceri și vindecare.

Astăzi totul se topește în această idee:

The HEAL Institute – Institutul HEAL

Locul în care Trecutul și Viitorul se unesc pentru a vindeca Prezentul.

S-a născut.

www.thehealinstitute.com

Vino să ne vizitezi și primești o lună de abonament gratis când te înscrii la newsletter. Pentru moment este disponibil doar in limba engleză.

Abonează-te la newsletter!

Primește noutăți despre evenimente, oferte speciale și lansări de cărți sau cursuri.